środa, 10 maja 2017

Blog o jodze i dużo pracy nad kanałem na youtube!





Kochani czytelnicy!
Ostatnio rzadko bywałam na "Miejskim". Jak wcześniej napisałam, rozkręcam kanał "jogowy" na youtube, wraz z nowym blogiem Black & white yoga < klik >.
Czasem nasze życie zaczyna zmieniać kierunek, i prowadzi nas zupełnie inną, fascynującą drogą. U mnie wszystko zmienił kurs jogi Vinyasy RYS 200. Skończyłam go z powodzeniem pogłębiając praktykę jogi. Zafascynowałam się nie tylko vinyasą, lecz także sivanandą, ashtangą oraz jogą funkcjonalną.

Nie zamierzam rzucić "Miejskiego bloga";-D. Będę kręciła także filmiki z pilatesem i aerobik na piłkach, trening siłowy na linach oraz w przyszłości  sesje Aeril Yogi!

Na razie zapraszam Was do oglądania sesji vinyasy na moim, nowym kanale youtube: Black & White Yoga blog < klik >.

Niedługo pilates od podstaw oraz funkcjonalne wzmacnianie i rzeźbienie ciała z taśmą Thera Band!






3 komentarze:

  1. Zazdroszczę ci wykonania niektórych figur ;p Dobrze napisany post!
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny wpis, moja kobieta zaczęła interesować się własnie jogą więc podeślę jej ten artykuł!

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę ci powodzenia na Youtube! :) Od roku trenuję yogę i uważam, że brakuje porządnego kanału na Youtube w tej tematyce, liczę że zmienisz ten stan rzeczy.

    OdpowiedzUsuń

TOP